Kariera 09.04.2016

Ważna data dla działów HR! 4. edycja targów pracy JobSpot już 12 kwietnia

Ponad 1 000 kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy lub stażem oraz kilkudziesięciu pracodawców w jednym miejscu! Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji zapraszają przedsiębiorców do udziału w 4. edycji targów pracy JobSpot. Na pracodawców czekają studenci i absolwenci kierunków m.in. o profilu biznesowym, ekonomicznym, turystyczno-hotelarskim, filologicznym, informatycznym i graficznym, ze świetną znajomością języków obcych – jak przystało na międzynarodową uczelnię. JobSpot startuje już 12 kwietnia.

 

Dotychczasowe trzy edycje targów pracy JobSpot zgromadziły łącznie 2 250 uczestników, którym zaoferowano blisko 4,5 tysiąca ofert praktyk i staży. Kandydaci złożyli aż 2690 CV i uczestniczyli w około 9 000 wstępnych rozmów z potencjalnymi pracodawcami. Wydarzenie rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród studentów i absolwentów Grupy Uczelni VISTULA, jak i przedsiębiorców, poszukujących wykwalifikowanych i entuzjastycznych, przyszłych pracowników. W 2015 roku w JobSpot wzięło udział ponad 30 wystawców, w tym największe międzynarodowe firmy.

 

JobSpot to studenckie targi pracy, którym towarzyszą liczne konferencje tematyczne, warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży doradztwa personalnego oraz konkursy. Trwająca cały dzień impreza gromadzi na terenie kampusu Grupy Uczelni VISTULA prawdziwe tłumy chętnych do rozpoczęcia kariery studentów. – „Tegoroczna edycja może przejść do historii pod względem frekwencji. Dotychczasowa liczba zarejestrowanych uczestników przekroczyła już 1 000 osób! – zapowiedziała Anna Plewa, Dyrektor ds. Współpracy z Biznesem i Rozwoju Studentów Grupy Uczelni VISTULA.

 

– „To co wyróżnia JobSpot spośród pokrewnych wydarzeń, to m.in. nastawienie naszych studentów i absolwentów do zdobycia pracy. Zdajemy sobie sprawę, że połączenie gruntownej wiedzy z rozwojem osobowości i umiejętności praktycznych jest warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a także świetnej współpracy z zespołem i pracodawcą. Kształtując profil absolwenta Grupy Uczelni VISTULA kładziemy szczególny nacisk na gotowość do podjęcia pracy bezpośrednio po studiach. Dlatego przez cały okres nauki stwarzamy studentom wiele okazji do udziału oraz współorganizacji – wspólnie z praktykami – znaczących branżowych wydarzeń czy konferencji, a także spotkań z przyszłymi pracodawcami. To procentuje!” – powiedziała Anna Plewa.

 

Udział w 4. edycji JobSpot w Grupie Uczelni VISTULA zapowiedziały największe międzynarodowe firmy, takie jak choćby: Google Campus Polska, NC +, Adecco Poland, AISEC, CBRE Corporate Outsourcing, Neofusion, Polkomtel, Securitas Polska, Burger King, Saint Gobain Polska, Bank Pocztowy, Polska Izba Turystyki, Quintessentially Poland Sp. z.o.o. czy The Greek Gourmet. Sponsorami tegorocznej edycji są: Accenture Operation Sp. z o.o, Action Education Center, Altkom Akademia S.A., Lionbridge, Millenium Bank, Simulation Games Manufacture, Extend, ADS, Piłka na hali, Metrohouse, A-System, Vecler, A-systems Polska SA

 

Targi pracy JobSpot: 12 kwietnia 2016 r. od godz. 10.00 – 16.00

Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Warszawa, ul. Stokłosy 3 (stacja metra Stokłosy)

Relacja Studenckie Targi Pracy JobSpot 2015